Trakya Kalkınma Ajansı ve Kırklareli Ticaret ve Sanayi Odası’nın (KTSO) işbirliği ile harekete geçirilen “Teknik Destek Projesi” kapsamında 12 Mart 2019 Salı günü saat 11.00’de “Satış ve Pazarlama’da İnovasyon” konusunda bir eğitim semineri verildi.

Kırklareli Ticaret ve Sanayi Odası Eğitim Salonu’nda yapılan eğitime Kırklareli Ticaret ve Sanayi Odası (KTSO) Başkan Yardımcısı Serkan Keser, KTSO Meclis Başkan Yardımcısı Halit Sucuoğlu, proje kapsamında yer alan 20 firmanın yanı sıra diğer meslek komitelerinden de katılım gerçekleşti.

Eğitimi İstanbul’dan projeyle ilgili gelen 15 yıldır Eğitim ve Danışmanlık faaliyetinde bulunan Hakan Ömer Gider gerçekleştirdi.Gider yaptığı sunumunda;  “Trakya Kalkınma Ajansı ve Kırklareli Ticaret ve Sanayi Odası’nın işbirliği ile harekete geçirilen “Teknik Destek Projesi” kapsamında bu semineri gerçekleştirdik. Eğitimin yanı sıra diğer günlerde de projeye katılan firmalar iş yerlerinde ziyaret edilerek onların, çalışmaları konusunda bilgi alıp, firmalara öneriler ile işlerinin açılması konusunda pratik bilgiler verdik.

Pazarlama’da İnovasyon’un mantığında müşteriye dokunmaktır. Müşteriye yaklaşabildiğimiz her noktada dokunmak önemli olmak ile birlikte, bu dokunmanın ürün ya da hizmeti müşteriye yaklaştırdığımız noktada satış gerçekleşiyor.

İşletmelerin günümüzde başarılı olması için her türlü teknik ve taktiğin yanı sıra bakış açısını değiştirmesi gerekmektedir. Özellikle ücretsiz olan Sosyal Medya kanallarını başarılı ve düzenli kullananların, kullanmayanlara göre başarılı olacağı aşikardır” dedi.Gider, eğitimin 1. bölümünde “Satış ve Satış Başarı Teknikleri”ni anlatırken, 2. bölümünde ise “Satış ve Pazarlama’da İnovasyon” konusuna ağırlık verdi. İnovasyon’u kar ve ciro getiren yenilikçilik olarak tanımlayan Gider;  Firmaların durgunluklardan kurtuluşunun reçetesinin inovasyon olduğunu dile getirdi.

Seminer’de; “Satış’ta başarı nasıl elde edilir?”, “Satıcının alet çantasında neler var?”, “Satışın roconu neleri kapsar?”, “İnovasyon nedir?”, “Hangi konularda İnovasyon yapılır?”, “Pazarlama’da İnovasyon”, “Satışta İnovasyon” konularında sunumda bulunuldu.